BartekChom
Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 1278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:45, 10 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Spróbuję dostosować to do gry wzorowanej na Setlersach III.
Szybkości:
bez obciążenia
skrzat - 100%
człowiek - 100%
elf - 150%
walar - 150%
kobold - 100%
krasnolud - 100%
troll - 50%
orom - 150%
z obciążeniem
skrzat - 50%
człowiek - 75%
elf - 75%
walar - 110%
kobold - 50%
krasnolud - 75%
troll - 50% (może unieść kilka towarów na raz)
orom - 120%
Hierarchia ludzka używa więcej drewna, a krasnoludzka - kamieni.
Hierarchia ludzka jest wolniejsza i nie może budować na śniegu, a krasnoludzka - na pustyni.
Hierarchia ludzka zbiera jagody, krasnoludów - grzyby.
Sposobem na uzyskanie jednostek wyższych w hierarchii jest budowa specjalnej rezydencji.
Elfy, trolle, walarzy i oromowie przyspieszają regeneracją pobliskich jednostek i sami szybko się regenerują (trolle i oromowie leczą raczej siebie, elfy i walarzy - inne jednostki).
Walarzy i oromowie spowalnieją pobliskie wrogie jednostki, a jeżeli sami nie są spowalniani, to paraliżują najbliższą jednostkę.
Mapy raczej nie powinny być wyspami, prędzej kotlinami otoczonymi przez niezdobyte góry.
Ogień rozpalany bez krzesiwa, czarami.
Wszystkie jednostki jedzą. Wpływ na wydajność
głodny - 50%
po kuchni skrzatów/koboldów - 100%
po kuchni ludzi/krasnoludów - 133%
po kuchni elfów/trolli - 167%
po kuchni walarów/oromów - 200%
Punkty życia
skrzat - 50%
człowiek - 100%
elf - 75%
walar - 100%
kobold - 50%
krasnolud - 100%
troll - 300%
orom - 150%
Szansa trafienia (im mniejsza, tym lepiej)
skrzat - 50%
człowiek - 50%
elf - 18,75%
walar - 12,5%
kobold - 50%
krasnolud - 50%
troll - 75%
orom - 18,75%
Z wyjątkiem obrony przed głazami, [s]krasnoludów[/s]koboldów i skrzatów premia do obrony przed bronią dystansową - telekineza.
Obrażenia
skrzat ze sztyletem/procą - 50%
skrzat z elfim mieczem/łukiem - 75%
człowiek ze sztyletem/procą - 75%
człowiek z mieczem/łukiem - 100%
człowiek z elfim mieczem/łukiem - 125%
elf ze sztyletem/mieczem/procą/łukiem - 75%
elf z elfim mieczem/łukiem - 100%
walar - 150%
walar z procą - 75%
walar z łukiem - 100%
walar z elfim łukiem - 125%
kobold z toporkiem/procą - 70%
krasnolud z toporkiem/procą - 80%
krasnolud z toporem/ciężką procą - 140%
troll z maczugą/głazem (za darmo) - 300%
orom - 155%
orom z procą - 80%
orom z ciężką procą - 145%
Szansa na udany atak
skrzat, człowiek, kobold, krasnolud - 25 %
człowiek z elfią bronią - 30%
elf - 40%
elf z elfią bronią - 50%
troll, walar, orom - 100%
Szybkość ataku
zwykła - 100%
człowiek z elfią bronią, elf - 110%
elf z elfią bronią, walar, orom - 130%
troll - 25%
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BartekChom dnia Pią 19:31, 07 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|