Forum Conlanger Strona Główna Conlanger
Polskie Forum Językotwórców
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kiel
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Conlanger Strona Główna -> Conworldy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BartekChom




Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 1278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:45, 10 Wrz 2008    Temat postu:

Spróbuję dostosować to do gry wzorowanej na Setlersach III.

Szybkości:
bez obciążenia
skrzat - 100%
człowiek - 100%
elf - 150%
walar - 150%
kobold - 100%
krasnolud - 100%
troll - 50%
orom - 150%

z obciążeniem
skrzat - 50%
człowiek - 75%
elf - 75%
walar - 110%
kobold - 50%
krasnolud - 75%
troll - 50% (może unieść kilka towarów na raz)
orom - 120%

Hierarchia ludzka używa więcej drewna, a krasnoludzka - kamieni.
Hierarchia ludzka jest wolniejsza i nie może budować na śniegu, a krasnoludzka - na pustyni.
Hierarchia ludzka zbiera jagody, krasnoludów - grzyby.
Sposobem na uzyskanie jednostek wyższych w hierarchii jest budowa specjalnej rezydencji.
Elfy, trolle, walarzy i oromowie przyspieszają regeneracją pobliskich jednostek i sami szybko się regenerują (trolle i oromowie leczą raczej siebie, elfy i walarzy - inne jednostki).
Walarzy i oromowie spowalnieją pobliskie wrogie jednostki, a jeżeli sami nie są spowalniani, to paraliżują najbliższą jednostkę.
Mapy raczej nie powinny być wyspami, prędzej kotlinami otoczonymi przez niezdobyte góry.
Ogień rozpalany bez krzesiwa, czarami.

Wszystkie jednostki jedzą. Wpływ na wydajność
głodny - 50%
po kuchni skrzatów/koboldów - 100%
po kuchni ludzi/krasnoludów - 133%
po kuchni elfów/trolli - 167%
po kuchni walarów/oromów - 200%


Punkty życia
skrzat - 50%
człowiek - 100%
elf - 75%
walar - 100%
kobold - 50%
krasnolud - 100%
troll - 300%
orom - 150%

Szansa trafienia (im mniejsza, tym lepiej)
skrzat - 50%
człowiek - 50%
elf - 18,75%
walar - 12,5%
kobold - 50%
krasnolud - 50%
troll - 75%
orom - 18,75%

Z wyjątkiem obrony przed głazami, [s]krasnoludów[/s]koboldów i skrzatów premia do obrony przed bronią dystansową - telekineza.

Obrażenia
skrzat ze sztyletem/procą - 50%
skrzat z elfim mieczem/łukiem - 75%
człowiek ze sztyletem/procą - 75%
człowiek z mieczem/łukiem - 100%
człowiek z elfim mieczem/łukiem - 125%
elf ze sztyletem/mieczem/procą/łukiem - 75%
elf z elfim mieczem/łukiem - 100%
walar - 150%
walar z procą - 75%
walar z łukiem - 100%
walar z elfim łukiem - 125%
kobold z toporkiem/procą - 70%
krasnolud z toporkiem/procą - 80%
krasnolud z toporem/ciężką procą - 140%
troll z maczugą/głazem (za darmo) - 300%
orom - 155%
orom z procą - 80%
orom z ciężką procą - 145%

Szansa na udany atak
skrzat, człowiek, kobold, krasnolud - 25 %
człowiek z elfią bronią - 30%
elf - 40%
elf z elfią bronią - 50%
troll, walar, orom - 100%

Szybkość ataku
zwykła - 100%
człowiek z elfią bronią, elf - 110%
elf z elfią bronią, walar, orom - 130%
troll - 25%


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BartekChom dnia Pią 19:31, 07 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Conlanger Strona Główna -> Conworldy Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin